En bit ur mitt liv

Alla inlägg den 7 november 2010

Av Kattis - 7 november 2010 16:03

Nu har de kvarlämnade loppisartiklarna stuvats undan i det lilla fyrhjulingssläpet. Mycket fick vi ändå bli av med och vi fick en rejält luftig dag ute i det kylslagna vädret. Solen har stimulerat våra endorfiner, eller vad den nu gör, och barnens kinder har blivit rosiga. Det känns i kroppen att jag varit ute hela dagen, jag är fylld av en annan sorts trötthet. Det har varit en riktigt härlig familjedag!

Av Kattis - 7 november 2010 13:02

I hur många år har vi inte sagt att vi ska ordna en loppis för alla dessa mängder av prylar som fyller våra skåp och förråd. Nu har vi så till sist tagit oss i kragen och ställt ut alltsammans i någon slags ordning framför huset. Lite saker har redan bytt ägare och jag känner mig nöjd bara av vetskapen att vi samlat ihop alla de tingen vi egentligen inte vill ha kvar. Nu kan vi lägga de på hög inför kommande loppistillfällen… Tänk vad saker vi alla sitter på som vi inte alls tycker om, men som är saknade pusselbitar i andras leverne!

Presentation


Ett liv i förändring. Från heltidsmamma till en kvinna med tid för egna intressen.

Gossarna

 

2014  

 

 

2012

 

Följ mig via Bloglovin

Follow

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Några egna ord

Statistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards