En bit ur mitt liv

Alla inlägg den 10 december 2010

Av Kattis - 10 december 2010 10:15

Igår staplades det klinkerplattor till höger och vänster i min hall.

Jag roffade snabbt åt mig en av var sort och lade ihop dem på golvet inne i det blivande badrummet. Tre olika färger blir det.

Åhhhh......Det känns så läskigt. Är så rädd för att ha valt fel!

Jag har mitt stora visions-collage i handen och står och tittar ömsom på visionen, ömsom på plattorna på golvet och försöker med hela min kraft få känslan i de båda synerna att stämma överens.......


 

konradssons.se

Lite allmänna toaletten på "plattan" över det här.....




Har botaniserat bland butikerna i den lilla lilla staden idag. De affärer som går att dra in vagnen på kan man lätt räkna på en hand. Det är Team sportia, typ...

Att turista i vår håla sittandes i stol är med andra ord fullständigt bortkastad tid!

Om man åtminstone lyckas klämma in sig med vagnen, rullen, i butiken så står den sen fast där. Alla affärer är så trånga att det med nöd och näppe går att gå runt i dem.

Leksaksaffären är ett projekt för sig. Det är en rejält brant och svängd trappa man först måste ta sig uppför.

Fast det är väl det som kallas pitoreskt..............


  

Inte exakt min plats på kartan, men ändå...


Nu har skåpet fyllts på med diverse fredagsgott. Det vankas Idolfinal....

Vet inte om det är godsakerna för magen eller det för öronen som lockar barnen mest.

Strunt samma! Familjen blir samlad och jag ser fram emot en lugn och skön kväll....... :-)





Presentation


Ett liv i förändring. Från heltidsmamma till en kvinna med tid för egna intressen.

Gossarna

 

2014  

 

 

2012

 

Följ mig via Bloglovin

Follow

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Några egna ord

Statistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards