En bit ur mitt liv

Alla inlägg den 4 augusti 2017

Av Kattis - 4 augusti 2017 20:04

Totalt slut i kropp och knopp får jag äntligen krypa ner j sängen. Lång dag till ända och imorgon väntar en precis likadan.
Dagens träningspass gick riktigt bra och mina stående pressar var tekniska mästerverk med rejäl rörelsevidd. Vikten var sänkt eftersom jag fastnade så totalt förra veckan, men istället gjorde jag tio set av femmor med perfekt teknik. Så det kändes kanonbra ändå! Nästa vecka provar jag med en liten ökning igen.

Känner luften från vädringsluckan utifrån, en sval, frisk luft med skön doft av regn. Det har öst ordentligt det senaste dygnet och det var verkligen välbehövligt. En ordentlig åskskur vore också på sin plats.
Luften är aldrig så härlig som efter ett åskoväder.

Av Kattis - 4 augusti 2017 03:27

De ljusa nätternas tid är förbi. Att kliva upp klockan tre på morgonen sker inte till solens första strålar längre.
Får mysa av mörkret istället. Inte samma sak.
Äter min morgongröt till väggklockans taktfasta tickande. Jag är inte jättepigg. Det var väldigt svårt att somna igår kväll. Mina öron låg hela tiden och tjuvlyssnade på resten av huset. De hade hellre velat vara med.
Men inget ont som inte har något gott med sig. Jag lär somna lättare ikväll. Ska bara klara av jobbpasset först.

Presentation


Ett liv i förändring. Från heltidsmamma till en kvinna med tid för egna intressen.

Gossarna

 

2014  

 

 

2012

 

Följ mig via Bloglovin

Follow

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Augusti 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Några egna ord

Statistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards